Корзина
2 отзыва
+380661954549
+380661954549
+380673396162
next previous

Мотоцикл GEON CR6Z 250 CBF

ЗаканчиваетсяКод: GEON CR6Z 250 CBF

41 041 грн.

Мотоцикл GEON CR6Z 250 CBF
Мотоцикл GEON CR6Z 250 CBF
41 041 грн.
Заканчивается
Купить
Перезвоните мне
  • +380 показать номер +380661954549
  • +380673396162
Узнать партнерские цены
Перезвоните мне
  • +380 показать номер +380661954549
  • +380673396162
Узнать партнерские цены
  • Контакты
    • Телефон:
      +380661954549
      +380673396162
    • Контактное лицо:
      Сергей
    • Адрес:
      ул.Конякина 24, Луцк, Волынская область, Украина

Преимущества

Двигатель

Двигатель с доработанной системой газораспределения и карбюратор дают максимум мощности при минимальном расходе топлива

Подвеска

Спереди классическая вилка, сзади два параллельных амортизатора с регулировками преднатяга пружины

Сиденье

Широкое комфортное сиденье для водителя и пассажира

Приборная панель

Информативная электронная панель с аналоговым тахометром

Тормоза

Спереди и сзади дисковые тормоза с доработанными эффективными суппортами

Светотехника

LED фара, поворотники и стоп дополняют стиль и дизайн мотоцикла

CR6 - одна з найпопулярніших моделей серед любителів мотоциклів України. Мотоцикл, яким в пору приміряти звання «народний». Тому, ми з великою відповідальністю підійшли до питання модернізації моделі. Останні пару років наша команда працювала над тим щоб надати поліпшену версію популярного стріта.

І ось ми раді представити результат - нове покоління - Geon CR6z 250.

Підкреслюємо, що це не перероблена модель попереднього покоління. Це абсолютно новий мотоцикл, включаючи всі компоненти і створений на новій сучасній виробничої платформі. 

Сучасні виробничі лінії і обладнання дозволяють досягати стабільності якості при масовому виробництві. Що забезпечує для користувача довговічність і надійність вузлів і в першу чергу двигуна. А двигун заслуговує на окрему увагу і про нього розповімо докладно. 

Оновлена ​​модель Geon CR6z 250: поліпшення по всіх фронтах. 

Оновленому CR6z дістався новий двигун z250 - це 4-тактний двигун з верхнім розташуванням распредвалу і з баланс-валом. З ним працює 6-ступінчаста механічна КПП. Система масляного охолодження в парі з блоком циліндра забезпечує високоефективне охолодження навіть в умовах щільного міського трафіку. Відзначається, що завдяки використанню поліпшених матеріалів і технологій споживання палива знизилося, а потужність двигуна зросла в порівнянні з попередником. Але важливіше те, що подача і розподіл потужності стали ще рівніше, а двигун отримав більшу еластичність. Двигун CR6z 250 швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє правильно підібраний і відкалібрований карбюратор.

 

Карбюратор.

Новітнє покоління, володіє такими перевагами, як висока точність управління і висока стабільність системи. Підібраний з урахуванням специфіки палива на українському ринку і адаптований до непростих умов навколишнього середовища - сильний холод або спека. Володіє відмінними характеристиками з точки зору потужності, витрати палива і відчуття від керування.

 

Повітряний фільтр

Нова збільшена конструкція повітряного фільтра має обсяг 4,0 л. А впускний отвір для повітря розташований під сидінням, що захищає від проникнення пилу і бруду із зовнішнього середовища. Тому двигун краще забезпечується очищеним повітрям. 

Найпомітніше поліпшення Geon CR6z - це зовнішній дизайн мотоцикла. Новий стрімкий силует має кращу впізнаваність і індивідуальність. Лінії нового вигляду намальовані в стилі хай-тек. А нова виробнича база надає пластик поліпшеної якості - більш еластичний та міцниший. А також лакофарбове покриття стійкіше до пошкоджень, подряпин і деформацій пластика. Пластиковий обвіс закріплений на рамі через гумові демпфери, що дозволяє запобігати пошкоджешь при ударах.

 

Ефектний та ефективний дизайн світлотехніки

KD250Z002.jpg

Нова фара CR6z має високу яскравість і тривалий термін служби. Яскраві світлодіодні ближній і дальній, габаритні вогні, покажчики повороту, денні ходові вогні і навіть освітлення номеру не тільки економлять енергію, а й довговічні і дають сильний візуальний ефект. Поєднання фари і декоративного освітлення виглядає привабливо, а головне - звертає на себе увагу, що підсилює пасивну безпеку.

KD150-Z (6).jpg

Світлодіодний блок заднього ліхтаря виглядає сучасно і привабливо, а також яскраво світить, підвищуючи безпеку. Вся світлотехніка за формою та стилем поєднується з дизайном мотоцикла в цілому.

KD250Z032.jpg

 

Велика увага була приділена підвищенню інтуїтивності і ергономіки, щоб під час руху водій не замислювався про кнопки і перемикачы, а був максимально сфокусований на дорожній обстановці, що безумовно, підвищує безпеку під час руху і прискорює навчання новачків. З'явилася аварійна світлова сигналізація. 

KD150-Z (1).jpg

Приладова панель

Приладова панель для мотоцикла розроблена за канонами максимальної ефективності та інформативності - це вже стало класичним поєднанням аналогового круглого тахометра і цифрового дісплея, що відображає всю необхідну для водія інформацію.

KD250Z006.jpg

 

Сидіння водія глибоке плюс високий і вузький кермо забезпечують впевнену посадку і положення під час активного міського маневрування і частих зупинках. Висота по сидінню дозволяє водієві впевнено вставати на обидві ноги. Зручна посадка і широке сидіння гарантують комфорт навіть при тривалих поїздках. Правильне положення дзеркал надає відмінний огляд.

 

Конструкція паливного бака більшої місткості

Паливний бак більшої місткості з оцинкованими внутрішніми поверхнями запобігає утворенню іржі і засмічення паливної системи. Форма бака спроектована для максимальної зручності водія - поглиблення дозволяють зручно охоплювати бак колінами і відчувати впевненість під час маневрування. 

На новий мотоцикл Geon CR6z 250 як і раніше встановлені 17-дюймові легкосплавні колісні диски і широкі покришки - за рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута непогана стабільність при швидкісному проходженні поворотів.

 

Передні амортизатори

Сучасні передні амортизатори CR6z справляються з нерівними дорогами і раптовими вибоїнами під час водіння. Стабільність і надійність амортизаторів допоможуть поліпшити безпеку водіння. 

Глушник

Значну увагу приділено вихлопній системі і глушнику, оскільки це не тільки деталь, яка відповідає за рівень шуму, але і є продовженням силової системи (двигуна), яка безпосередньо впливає на роботу силового агрегату. З пильною увагою виконані розрахунки і підгонка вузла в цілому. Подвійний випуск глушника вихлопу робить вихлоп плавніше, а звук басовитий, при цьому не підвищуючи рівень шуму. Декоративна накладка не тільки ізолює жар, але і виглядає красивіше - додає ще більшої динамічності силуету.

KD250Z018.jpg

 

Задній маятник

Конструкція виконана з розрахунку максимальної простоти і надійності. Залізний маятник прямокутного перетину - оптимальне рішення для вітчизняних умов з точки зору надійності і простоти обслуговування.

 

Установка відомою зірки

KD250Z028.jpg

Внутрішня структура з амортизуючої гумою збільшує термін служби вузла.

 

Задня багажна платформа

KD250Z030.jpg

Модель CR6z отримала довгоочікуваний задній багажник не тільки функціональний але і гармонійно вписаний в дизайн мотоцикла. Конструкція з посиленою внутрішньої рещіткою. Міцність і вантажопідйомність покликані задовільняти щоденні потреби. 

KD150-Z (8).jpg

Бічні дуги безпеки покликані підвищити безпеку в разі бокового падіння і мінімізувати пошкодження. Роблять мотоцикл ще більш відповідним для навчання і накату початкового досвіду. Надаються опціонально.

 

Важливим доповненням нової моделі є центральна підніжка, яка значно спрощує регулярне обслуговування мотоцикла.

 

Крім іншого, нові сучасні лінія зборки і виробнича платформа дозволяє вирішити багато завдань щодо поліпшення мотоцикла, скоротити термін виробництва, а більш вигідне розташування виробника забезпечує швидку доставку замовлень в Україну. Що відповідно сприятливо позначиться на стабільному наявності мотоцикла і запчастин в Україні.

 

Детальніше про переваги двигуна z250: 

Прогресивна кришка головки циліндра з інтегрованим охолодженням.

KD250V020.jpg

Коромисла і вал коромисла встановлюються безпосередньо на кришку головки циліндрів, сидіння коромисла зберігається, а механізм спрощується. У той же час використовується покращений пусковий декомпресійний пристрій.

 

Головка блоку з багатоканальним охолодженням

Унікальна багатоканальна голівка циліндра підвищує ефективність розсіювання тепла, що значно покращує характеристики охолодження двигуна, покращуючи робочі характеристики.

 

Великий блок циліндра з високоефективної поверхнею-радіатором.

KD250V021.jpg

Блок циліндра зі збільшеними пластинами-кулерами надає поліпшене охолодження, ефективно покращує характеристики розсіювання тепла двигуна. Тим самим покращує робочі характеристики двигуна і подовжує ресурс. При цьому вага силового агрегату не збільшився завдяки використанню передових інженерних програм і сучасних сплавів.

Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра покрите зносостійким напиленням. Це позитивно позначається на витраті палива і ресурсі. 

Легкий поршень.

KD250V023.jpg

Поршень має легку конструкцію яка зменшує зворотно-поступальний зусилля двигуна для кращого комфорту. У той же час ряд передових технологій, таких як три поршневих кільця PVD, використовуються для значного підвищення надійності і герметичності поршня, що робить його більш зносостійким і довговічним. 

Вдосконалений колінчастий вал.

KD250V022.jpg

Колінчастий вал оптимізований і відрегульований з максимальною ефективністю. Оптимізований колінчастий вал має меншу вагу і покращений баланс.

 

 І традиційно від Geon - до кожного мотоциклу бренду безкоштовно надається комплект високо-технологічного масла Motul на 2 заміни - для ефективної обкатки і подовження ресурсу двигуна.

 

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ   
  GEON CR6z 250
Двигун 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапани, с баланс-валом
Охолодження повітряно-мастильне
Робочий об'єм (см3) 224
Макс. потужність (л.с /при об/хв) 18,5 / 8000 
Макс. обертаючий момент
(Нм /при об/хв)
17 / 6500
Ступінь стиснення 9.2 : 1
Система постачання карбюратор
Система запалювання CDI
Система пуска Электростартер
КПП / головна передача 6 ступінчаста механічна
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка звичайного типу
Задня підвіска сталевий маятник, два гідравлічних амортизатори
Гальма, передній / задній диск 210мм, 2-х поршневий суппорт / диск 190мм, 1-поршневой суппорт
Шини, передня/задня 80/90-17 / 130/70-17
ДхШхВ (мм) 1969  × 771 × 1220
Колесна база (мм) 1296
Висота по сидінню (мм) 795
Дорожній просвіт (мм) 170
Вага (кг) 123
Об'єм паливного бака (л) 18
Максимальна швидкість (км/г) >115
  • Цена: 41 041 грн.