Кошик
193 відгуків
Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$)
  • Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$), фото 2
  • Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$), фото 3
  • Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$), фото 4
  • Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$), фото 5
  • Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$), фото 6

Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$)

58 249,80 

  • В наявності
  • Код: Pantera S200 CBS (1 449$)
+380 (66) 195-45-49
  • +380 (67) 339-61-62
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$)Мотоцикл GEON Pantera S200 STD (Ціна - 1 449$)
58 249,80 
В наявності
+380 (66) 195-45-49
  • +380 (67) 339-61-62
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення


Бренд GEON пропонує мотоцикли найрізноманітніших класів відповідно до запитів покупців.

 

Добре відома та популярна модель GEON Pantera цього року не тільки здобула кардинальну модернізацію, але ще й отримала поділ на дві версії: версія 202CBF — це оновлена, але й та сама Pantera зі збільшеним двигуном  CBF у форм-факторі мегазручного та зрозумілого мотоцикла початкового класу. А ось версії Pantera N200 і S200 — це модифікація в напрямку прогресивнішого та сучасного «стриту».

 

Докладніше зупиниться на версії Pantera N200/S200. Це легкий універсальний мотоцикл для активних людей і міських умов. стилістично він відрізняється від своєї класичної попередниці — тепер це неокласик  з ознаками стрітофайтеру.

 

Нова модель має потужніший двигун, порівнюючи з Pantera 150. Цей 200-кубовий силовий агрегат надає райдеру більше потужності та крутного моменту, але відмінність не тільки в об'ємі. Нові двигуни виробляються на обладнанні найостаннішого технологічного покоління, що позитивно позначається на збільшенні моторесурсу. 

Для зменшення втрат на тертя дзеркало циліндра, з яким стикається легкий поршень, покрите зносостійким напиленням. І, звісно, це позитивно позначається на витраті палива. Для тих, хто звик їздити на великі відстані або живе далеко від заправляння, важлива деталь: об'єм бензобака 20 літрів, а витрата палива становить 2,5 літра на 100 км. Отже, отримуємо автономність до 800 км. 

Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і має необхідний запас сил для прискорення за потреби.

 

Само собою двигун обладнаний баланс-валом і він верхній. Є і кік-стартер, і електростартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.

 

На Pantera N200/S200 встановлені колеса з діаметром 17 дюймів і покришками ширші, ніж у попереднього покоління. Безумовно, це реверанс у бік міської активної експлуатації. Завдяки ширині профілю та шосейному малюнку поліпшене зчеплення з асфальтом і досягнута висока стабільність під час швидкісного проходження поворотів.

На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.

 

Активному маневруванню сприяє й посадка з ергономікою. Сидіння водія глибоке, що забезпечує впевнену посадку та положення під час активного міського "stop'n'go". Висота сидіння (790 мм) дає водієві змогу зручно вставати на обидві ноги в разі частих зупинок. Не можна не зазначити зручну посадку та широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть у разі тривалих поїздок. Грамотний розставляч дзеркал забезпечує чудовий огляд.

 

Велике та вузьке кермо — однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке керування та комфортна класична посадка розташовуються до щоденного використання Geon Pantera N200/S200 у місті, хоча й на ближні «межегороді», він не буде пасти задніх.

 

Мотоцикл обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надає надійне гальмування. Дуже важлива відмінність моделі від конкурентів — інтегрована гальмівна система. Таке нововведення вперше застосовується на мотоциклах цього класу та вигідно вирізняє модель. Інший вагомий плюс гальмівної системи нової GEON Pantera — 3-поршневий супорт передньої гальмівної системи.

 

Підвіска також шосейно-орієнтована, жорсткіша. Дає змогу агресивніше їздити в умовах міських віражів. Задні газо-оливні амортизатори здатні не тільки ефективно справлятися з нерівностями міських доріг, але й мають достатню високу «вантажність».

 

Нова Pantera обладнана інформативною цифровою приладовою панеллю з LCD-екраном.

 

Яскрава LED-світлотехніка не дасть і без того помітному мотоциклу злитися з міською сірістю потоку.

 

Загалом, мотоцикл має чималий та дорослий вигляд завдяки розвиненому обвісу. Напівобтисувачі на баку та «клик» під двигуном роблять мотоцикл візуально більшим і соліднішим.

 

Pantera 2018 помітно відрізняється від попередньої моделі та по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі тощо скомпоновані більш продумано, сучасно. Для пасажира передбачені поручні-ручки. А якщо комусь знадобиться великий багажник — його можна замовити опціонально на сайті GeonParts.com.ua

 

Завдяки колісній базі 1320 мм є можливість активно лаварувати між машинами в потоці. А чітка робота переднього гальма забезпечує плавне та передбачуване гальмування за будь-якого стану дороги.

 

Новий байк простий у не тільки в керуванні, але й в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингового відділу бренда.

 

Його можна рекомендувати як новачкам як перший мотоцикл, так і досвідченішим райдерам для повсякденного використання як незамінний «телепорт» через міські корки та тягу.

 

    

 

GEON Pantera S200

GEON Pantera N200

Тип двигуна

1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом

1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом

Охолодження:

повітряне

повітряне

Робочий об'єм (см3)

182

199

Система подавання палива:

карбюратор

карбюратор

Макс. потужність (л.с./при об./хв)

16,5 / 8500

17 / 7500

Макс. крутний момент (Нм/при об/хв)

14,5 / 6500

15,5 / 6000

Ступінь стиснення:

9.2 : 1

9.2 : 1

Система живлення

карбюратор

карбюратор

Система запалювання

CDI

CDI

Тип зчеплення:

багатодискове, в олійній ванні

багатодискове, в олійній ванні

Система пуску

Електро/кік-стартер

Електро/кік-стартер

КПП/ головне передавання

5-ступенева механічна

5-ступенева механічна

Рама

сталева трубчаста

сталева трубчаста

Передня підвіска

телескопічна вилка звичайного типу, діаметр 32 мм, хід 120 мм

телескопічна вилка звичайного типу, діаметр 32 мм, хід 120 мм

Задня підвіска

сталевий маятник, два газо-оливні амортизатори з регулюванням

сталевий маятник, два газо-оливні амортизатори з регулюванням

Тормоза, передний / задний

інтегрована дискова система, диск 210 мм, 2-поршневий супорт/диск 190 мм, 1-поршневий супорт

інтегрована дискова система, диск 210 мм, 2-поршневий супорт/диск 190 мм, 1-поршневий супорт

Шини, передня/задня

90/90-17 / 130/70-17

90/90-17 / 130/70-17

ДхШхВ (мм)

1928  × 740 × 1220

1928  × 740 × 1220

Колісна база (мм)

1320

1320

Висота за сидінням (мм)

795

795

Дорожній просвіт (мм)

235

235

Суха вага (кг)

107

107

Об'єм паливного бака (л)

20

20

Максимальна швидкість (км/год)

105

110

 

центральна та бічна опори

центральна та бічна опори

 

багажна платформа (опціонально)

багажна платформа (опціонально)

 

аварійна сигналізація

аварійна сигналізація

 

LED денні ходові вогні + LED габарити

LED денні ходові вогні + LED габарити

 

широкий асортимент квітів (5)

широкий асортимент квітів (5)

Ціна

1250

1250

Основні атрибути
ВиробникGeon
ТипМотоцикл
СтанНовий
  • Ціна: 58 249,80 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner