Кошик
190 відгуків
Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ )
  • Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ ), фото 2
  • Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ ), фото 3
  • Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ ), фото 4
  • Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ ), фото 5
  • Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ ), фото 6
  • Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ ), фото 7

Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ )

69 960 

  • Немає в наявності
  • Код: TERRAX 250 CB( 1 749$ )
+380 (66) 195-45-49
  • +380 (67) 339-61-62
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ )Мотоцикл GEON TERRAX 250 CB (18/21) STD (Ціна 1 749$ )
69 960 
Немає в наявності
+380 (66) 195-45-49
  • +380 (67) 339-61-62
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Якщо Ви зіткнулися з непростим вибором мотоцикла для ендуро-відпалу між пітбайком або повноцінним ендуро ... який бюджет ... Що робити, коли пітбайк малуватий, а повноцінний ендуро не дозволяють фінанси або не підходить через великі розміри або високу вагу. Але від цього бажання катати не менше. Коли складно обрати і виникає питання, що купити. Команда «Гєон» пропонує свій варіант вирішення - легкий середньорозмірний Geon TerraX 250.

   Geon TerraX - це мотоцикл-втілення ідеального поєднання легкості, простоти конструкції властивих молодшим моделям, і великої потужності, характерною для старших моделей. Мотоцикл вихідного дня, придатний для повсякденного використання.

   Незважаючи на невеликий розмір, TerraX є справжнім функціональним крос-ендуро, придатним навіть для змагань. Який можна порівняти за розмірами з такими хітами мотопрому, як Honda CRF150 і KTM SX150, Terrax оснащений 250-кубовим чотирьох-тактний двигуном з верхнім розташуванням распредвалу. Силовий агрегат видає 17Нм крутного моменту при 6500 об / хв, що більш ніж достатньо для мотоцикла з сухим вагою 97кг, призначеного для любителів. Життєдіяльність двигуна забезпечується карбюратором.

   Ендуро-версія TerraX обладнана колесами 16 дюймів ззаду і 19 спереду, як у CRF150RB Expert (Big Wheels). Передня гальмівна система встановлена ​​з запасом - спереду двухпоршневой плаваючий супорт працює в зв'язці з 260мм гальмівним диском. Задня система - класика жанру: одноциліндровий супорт і 240-мм гальмівний диск. Гідравлічний привід здійснюється через армовані шланги. 

 

   В основу конструкції закладена сталева рама, яка, втім, забезпечує достатню жорсткість і дозволила зберегти доступну ціну. До слова, вона набагато нижче, ніж у іменитих аналогів. Зате підвіски тут солідні - спереду потужний регульований «перевертень» і ззаду гідравлічний регульований моно-амортизатор. До того ж, задня підвіска влаштована за аналогією системи Pro-Link - оснащена прогресією з алюмінієвих деталей.

 

 «Ростовка» цієї моделі - одна з головних родзинок: TerraX можна використовувати для навчання, тренувань та повсякденної їзди від невисоких підлітків і до цілком рослих дядьком. Чимала колісна база і 880мм висоти по сидінню робить його придатним для їзди навіть для високих райдерів, яким клас «Pit» буде зовсім малий

 Починаючи з моменту представлення в Україні моделі Geon TerraX 250 кілька років тому, наша команда зуміла суттєво популяризувати цей клас і істотно розвинути його - клас середньорозмірних ендуро. Модель TerraX стала найбільш затребуваною в сегменті розважальних ендуро в Україні. Завдяки цьому на новий напрямок звернули увагу багато мотолюбителів України. Значно збільшилася кількість запитів і побажань від мотолюбителів. Щоб догодити людям з різними смаками, з різним рівнем мото підготовки та різними бюджетом ми розробили в 2018-2019 роцах кілька нових комплектацій Geon Terrax 250.

   В першу чергу з'явився поділ моделі на версії з професійними регульованими амортизаторами, відповідно з більш високою ціною. І на версію з нерегульованими амортизаторами з максимально доступною ціною в цьому класі.

   Але важливо відзначити, що в будь-якому випадку всі версії зберегли повноцінну потужну вилку перевернутого типу з великим діаметром на всіх мотоциклах. Ми відмовилися від використання вилок звичайного типу і вилок для пітбайків з маленьким діаметром, тому що вони занадто тонкі для цього класу. Задній амортизатор - регульований газо-масляний Fastace з бачком і версія з простим амортизатором, як на минулих поколіннях.

   Ще одне довгоочікуване поліпшення - версія з колісною формулою 21/18 для більш просунутих райдерів, для підкорення складного бездоріжжя.

   Також з'явилася комплектація мотоцикла з двигуном дорожнього напрямку - двигун CR6 250 куб.см. з 6-ступінчастою КПП і масляним охолодженням для тих, хто катає менше по гірській місцевості і більше по рівнинному бездоріжжю: по грунтових дорогах і стежках. Цей двигун надає вищу максимальну швидкість і завдяки баланс-валу працює більш м’яко.

   При цьому було прийнято рішення перенести виробництво моделі на нову виробничу платформу, яка дозволила суттєво покращити якість моделі і запропонувати більш багату комплектацію при збереженні тієї ж ціни. Таким чином, найбільш бюджетна комплектація з нового покоління, вийшла набагато дешевше колишніх версій до 2019 року. А найдорожча комплектація з дорогим двигуном CR6 за вартістю приблизно залишилося дорівнює скупий бюджетної комплектації минулих років.

   Звертаємо увагу, що всі комплектації нового покоління обладнані цілим рядом просунутих комплектуючих. Всі мотоцикли оснащуються полегшеними алюмінієвими анодованими колісними ободами і ступицями, встановлено відкидні фрезеровані анодовані важелі зчеплення і переднього гальма, застосовується більш інформативний і сучасний світлодіодний цифровий спідометр. Прокачано і паливну систему - новий прогресивний Карбюратор Nibbi Pwk краще розкриває потенціал базових двигунів. Привід здійснюється посиленими ланцюгами 520H. Вихлопна система на всіх мотоциклах встановлена ​​з Megabomb'ом.

   З приємних дрібниць на всіх версіях: захист переднього гальмівного диска, LED повороти, алюмінієва лапка КПП, пасажирські підніжки і алюмінієва система прогресії. 

 

   Важливо пам'ятати, що, незважаючи на зовнішню схожість, всі версії моделі Geon TerraX 250 має значні переваги перед більшістю моделей-конкурентів:

- потужна телескопічна вилка перевернутого типу з великим діаметром (діаметр 53мм довжина -810 мм, хід 170мм), як на дорослому ендуро. У той час, коли у багатьох конкурентів встановлені кволі, тонкі амортизатори від пітбайків, які не здатні повноцінно витримувати позашляхові навантаження мотоцикла цього розміру, ваги і об'єму двигуна.

- аналогічно і з траверсами керма: на моделі TerraX 250 встановлені потужні траверси від великих ендуро мотоциклів 250-450 куб.см. У той час, як слабкі траверси від пітбайків не зможуть забезпечити потрібну керованість і, можливо, навіть будуть не досить безпечні в аспекті міцності.

- така ж ситуація і з кермом: кермо TerraX 250 - це міцний кермо від дорослого ендуро зроблений з алюмінію зі змінним діаметром до 28мм. Залізний кермо від пітбайків 22мм не підходить для повноцінного використання на такому класі мотоцикла.

- інший важливий компонент - це ступиці коліс. На TerraX встановлені маточини від повнорозмірних ендуро з кріпленням зірки і диска гальмівного на 6 болтів зірки. Кріплення на 4 болта можуть бути небезпечно слабкі на такому немаленькому мотоциклі.

- Наявність на Geon TerraX 250 системи прогресії, чого немає у большиство конкурентів забезпечить більш високі характеристики обробки нерівностей і кращий контроль байка.

- Geon TerraX 250 відрізняє і просунута яскрава цифрова приборка проти бюджетної аналогової.

- надійні вже перевірені часом двигуни

- складні алюмінієві важелі гальма і зчеплення

- спортивний карбюратор, проти бюджетних «стандартів»

- алюмінієві обода




Що нового у версії 2020

 - преміум LED фара

- кріплення глушника потрійний хомут ковзання

- посилений кермо

- покращений замок запалювання

- встановили пружинку на підніжку що б було зручніше заводити з кік-стартера

- покращено пристрій бічної опори

- буксатори тепер встановлено відразу на колесах

- покращено і посилено установка повітряного фільтру 

 

 

- І традиційне від Geon - до кожного мотоциклу бренду безкоштовно надається комплект високо-технологічного масла Motul на 2 заміни, ніж підвищуємо ресурс під час обкатки.

 


Переваги вилки перевернутий тип   

 

Технічні характеристики:

Двигун / Трансмісія  
Тип двигуна 1 цил., 4-тактн., SOHC, 2-клап., 
Охолодження повітряне
Робочий об'єм (см3) 233
Макс. потужність (к.с при об/хв) 18 / 7500 
Макс. Крут.момент (Нм/прі об/хв) 18 / 6500 
Ступінь стиснення 11.8:1
Паливна система карбюратор
Система запалювання CDI
Система пуску Электро, кік 
КПП 5-ступ. Механічна
Шасі  
Рама стальовий трубчаста
Передня підвіска телескопічна, перевернутого типа з регулюваням
Задня підвіска сталевий маятник, моноамортизатор з регулюваням, алюмінієва система прогресії
Гальма, передній / задній дисковий, 260 мм, 2-поршневий суппорт/ дисковий, 240 мм, 1-поршневий супорт
Шины, передня/задня 80/100-19 / 120/90-16
Загальні дані  
ДхШхВ (мм) 1940 x 790 x 1160
Колісна база (мм) 1340
Висота за сидінням (мм) 880
Дорожній просвіт (мм) 300
Суха вага (кг) 97
Ємність паливного баку (л) 5,2
Максимальна швидкість (км/г) ≥100
Основні атрибути
ВиробникGeon
ТипМотоцикл
СтанНовий
  • Ціна: 69 960 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner