Кошик
313 відгуків
Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$)
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 3
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 4
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 5
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 6
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 7
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 8
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 9
  • Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$), фото 10

Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна 1 529$)

66 817,30 ₴

  • В наявності
  • Код: Light 200 (1529$)
+380 (66) 195-45-49
  • +380 (67) 339-61-62
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна 1 529$)Мотоцикл GEON X-Road Light 200 (Ціна  1 529$)
66 817,30 ₴
В наявності
+380 (66) 195-45-49
  • +380 (67) 339-61-62
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

GEON X-Road Light 200 (2019) 
Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти. 

   Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений. 

   Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light 200. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним. 

   Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light 200. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.

   Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.

   За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road, але зі зменшеним робочим об'ємом. При цьому, 16 к.с. потужності і 15 Нм крутного моменту зовсім не маленький показник для цього обсягу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один распредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої  КПП.

   Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» вузла на старших версіях.

   Реальний витрата палива становить приблизно 2,2 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.

   Ходова частина GEON X-Road Light 200 представлена ​​у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.

   Підвіски мають робочі ходи скромніше, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більше, ніж у класичних "шляховиків". До того же фішка мотоцикла в тому, що він нижче – тож це досить логічно.

   В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхням: від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.

   Здалеку Light 200 виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою. 

   В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 95 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.

   Як варіант, можна регулярно їздити на цій 200-ке на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.

   Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.

 

   Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий в утриманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.

 

Оновлення / поліпшення 2019:

- в передній частині сидіння змінений профіль для зручності водія

- привід спідометра - встановлений більш надійний

- доданий USB роз'єм на кермі для зарядки гаджетів

- вологозахищена електропровідка

- правий багатофункціональний перемикач (пульт) за зразком Geon X-road 250

- цифровий спідометр

Що нового у 2020

- світлодіодна фара

- повністю цифрова приладова панель

- ланцюги AFAM

 

- поліпшена обшивка сидіння

 

    Технічні характеристики

Двигун/трансмісія  
Тип двигуна 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження: повітряне
Робочий об'єм (см3) 197
Макс. потужність (л.с./при об./хв) 16 / 8000 
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) 15 / 6500
Ступінь стиснення: 9.2:1
Система живлення карбюратор
Система запалювання CDI
Система пуску електростартер
КПП/ головне передавання 6-ступенева механічна 
Трансмісія ланцюг 428/128  JTF1264.16
Рама сталева трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка звичайного типу, діаметр 37 мм, хід 205
Задня підвіска сталевий маятник, моноамортизатор 
Тормоза, передний / задний дисковий, 260 мм, 2-поршневий супорт/дисковий, 240 мм, однопоршневий супорт
Шини, передня/задня 80/100-19  //   110/90-16
Загальні дані  
ДхШхВ (мм)  
Колісна база (мм) 1355
Висота за сидінням (мм) 84
Дорожній просвіт (мм) 290
Суха вага (кг) 115
Об'єм паливного бака (л) 12,5
Максимальна швидкість (км/год) ≥115


Основні атрибути
ВиробникGeon
ТипМотоцикл
СтанНовий
  • Ціна: 66 817,30 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner