...
Це один із найцікавіших мотоциклів у своєму класі: легкий «неокласик» із привабливим сучасним дизайном, з чудовою керованістю й рівнем контролю.
Модель отримала апгрейд і 2020 року представлена з оновленим силовим агрегатом. Потужність двигуна CR6 була збільшена з 16 л.с. у CR5 до 18 л.с./8500 об./хв. А також для реалізації повного потенціалу мотоцикла з поліпшеним двигуном була перероблена КПП — версія 2020 року обладнана 6-ступеневою коробкою передач.
Водночас не залишили без уваги систему охолодження для «прокачаного» двигуна — CR6 отримав систему оливного охолодження.
Ще одне поліпшення — глушник отримав оптимізовану внутрішню структуру тракту, що покращує ефективність вихлопу та загальну продуктивність мотоцикла. Декоративна кришка глушника CR6 виготовлена з жаростійкого матеріалу та ізолює тепло, щоб запобігти небажаним контактам із розпеченою «банкою».
GEON CR6 обладнаний високопродуктивними дисковими гальмами, як спереду, так і ззаду, надаючи ефективне гальмування в будь-якому швидкісному режимі.
А також високу продуктивність має система підвіски: спереду встановлені гідравлічні амортизатори з діаметром штока 37 мм. Задній амортизатор пружинно-гідравлічного типу, що має регулювання переднатягу пружини.
На мотоцикл встановлені широкі для цього класу мотоциклів шини: на переднє колесо: 100/80-17 і на заднє колесо: 130/70-17. Під час проєктування ставка була зроблена на показник кращого зчеплення й вищу стабільність під час проходження поворотів.
Оптимальна висота сидіння (780 мм) дає водієві спокійно вставати на ноги під час зупинки. Це забезпечує легкість водіння в міських умовах. Правильна геометрія «сиді-підніжки-руль» у сукупності з сідлом з ефектом антиковзання гарантує комфортне катання на CR6 у будь-яких дорожніх умовах. Загальна структура, включно з сидінням, ручками, підніжками та ретельно розробленими ергономічними принципами, забезпечують зручну посадку райдера та комфорт.
Облік мотоцикла має стрімкий ультрамодний дизайн у стилі стритфайтера — чіткі лінії та міцний силует роблять його досить привабливим.
Гармонійно написана в загальний дизайн фара світить дуже ефективно та рівномірно.
У цій моделі важко знайти вади, особливо враховують дуже демократичну ціну.
Модель пропонується у двох кольорах: чорному й білому.
Технічні характеристики
Двигун: | 1-циліндр, 4-тактний, з баланс-валом SOHC |
Охолодження: | повітряно-оливне |
Робочий об'єм: | 224 см3 |
Система подавання палива: | карбюратор |
Максимальна потужність: | 18 л.с. / 8500 об./хв |
Максимальний крутний момент: | 18 Нм / 6000 об./хв |
Максимальна швидкість: | 120 км/год |
Об'єм паливного бака: | 12 л |
КПП: | 6-ступенева, механічна |
Тип зчеплення: | багатодискове, в олійній ванні |
Система запалювання: | CDI |
Система пуску: | електростартер |
Гальмо переднє: | дисковий |
Гальмо заднє: | дисковий |
Колесо переднє: | 100/80-17 |
Колесо заднє: | 130/70-17 |
Колісна база: | 1335 мм |
Розміри: | 1985 х 810 х 1080 мм |
Висота за сидінням: | 780 мм |
Дорожній просвіт: | 180 мм |
Вага: | 132кг |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 66 838,20 ₴