Концепт байку є унікальнім – він не лише поєднує в собі іміджевий дух і практичність, але ще й пропонує це за дуже вигідною ціною.
У 2019 році були запроваджені наступні покращення:
- пропонуються нові кольори мотоциклів
- замінено передній гальмівний циліндр на більш сучасний
- встановленні нові рукоятки (гріпси)
- змінено форму труби глушника, щоб дистинціювати розжарену трубу подалі від ноги водія
- в "базі" встановлені стилізовані декортивні накладки на раму та алюмінієву кришку ланцюгу
- а також опціонально доступні різні кольори матеріалу сидіння
- передні позашляхові (кросс) крила різних кольорів також можна замовити додатково.
- новий цифровий спідометр (як на моделі Dakar GNX)
- волого захищена електропроводка
- оновлений коричневий колір - відтінок темніше
Модернізації 2019-2
- У новому надходженні Scrambler отримав трохи оновлений дизайн,
- тепер мотоцикл комплектується карбюратором Nibbi, який додає приблизно 2.5 к.с
- з метою підвищення зносостійкості сидіння було покращено метод пошиву сидіння.
Замотиви тюнінг для Geon Scrambler можна на сайті GeonParts.com.ua
-----------------------------------------------
Ми звикли до того, що ексклюзивні і незвичайні мотоцикли - це обов'язково дорого і непрактично. Але команда GEON любить руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо безпрецедентну в Україні модель - GEON Scrambler 250.
Цей концепт-байк можна назвати серійним кастомом, як би це парадоксально не звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій унікальний і неповторний мотоцикл без значних витрат. Вам не доведеться міняти раму, підвіски та інші фундаментальні деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, глибина якого залежить від ваших уподобань, і Ви отримуєте власний кастом.
Крім унікальності і брутальної краси, мотоцикл так само, як будь-який скрамблер поєднує в собі такі якості, як простота і надійність, як у танка. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересічній місцевості.
Новий байк оснащується вже добре знайомим двигуном CR6, який отримав широку популярність в Україні і вдало «переселився» на інші нові моделі - Geon TerraX-road і X-road Light 200 (версія двигуна з зменшеним об'ємом). Це легкий і надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП.
Двигун вбудований в сталеву дюплексную раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанський характер мотоцикла - жорстка і надійна. Двигун в рамі імплантований високо і забезпечує мотоциклу солідний дорожній просвіт - 260мм. Майже як у деяких ендуро мотоциклів.
На відміну від міського побратима CR6, на скрамблері встановлена телескопічна вилка перевернутого типу з пристойним діаметром - ще один плюс в скарбничку «всеїдності» мотоцикла. Задня підвіска проста - сталевий маятник і моноамортизатор із регулюванням переднатягу пружини.
Переваги вилки перевернутого типу
Гальма і передній, і задній дискові, з діаметром 270мм і 210мм відповідно, з гідравлічним приводом. Гальмівні шланги армовані
Колісна формула - 17/17, але це не звичайні стрітові колеса, а масивні широкі "катки" з великими позашляховий «бубликами», близькими по співвідношенню до 50/50 дорога і бездоріжжя відповідно.
З цікавого ....
GEON Scrambler обладнаний LED світлотехнікою з усіх боків. Це, звичайно, плюс не тільки до зовнішнього вигляду, але і до безпеки на дорозі. До того ж, фара, скомпонована з великої кількості LED-елементів не тільки світить добре, але і виглядає дуже круто і стильно.
Ще, здавалося б, не значна деталь - крила, не залишать байдужими нікого. Вони зроблені дуже добротно з товстого шліфованого алюмінію і перегукуються зовнішнім виглядом із сучасною тенденцією оформлення стильних ультрабуків.
У базовій комплектації GEON Scrambler 250 оснащений дзеркалами з незвичайним методом кріплення - з торця. Це не тільки надає ексклюзивності вигляду, але і дозволяє варіювати метод установки. Можна встановити в верхньому положенні, як звичайні дзеркала, або піти на хитрощі і встановити в нижнє положення - як це раніше часто робили творці кафе-рейсеров. Це вже на Ваш розсуд.
Як і Geon Bullet - цю модель можна спокійно використовувати, як в її стоковому виконанні, так і в іншої сутності - як основу для подальшої кастомізації і / або тюнінгу.
Технічні характеристики
Двигун/трансмісія | |
Тип двигуна | 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом |
Охолодження: | повітряно-оливне |
Робочий об'єм (см3) | 223 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) | 18 / 8500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) | 18 / 6000 |
Ступінь стиснення: | 9.2 : 1 |
Система живлення | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | електростартер |
КПП/ головне передавання | 6-ступенева механічна |
Шасі | |
Рама | сталева трубчаста |
Передня підвіска | телескопічна вилка перевернутого типу |
Задня підвіска | сталевий маятник, моноамортизатор |
Тормоза, передний / задний | дисковий, 270 мм, 2-поршневий супорт/дисковий, 210 мм, однопоршневий супорт |
Шини, передня/задня | 110/90-17 / 130/80-17 |
Загальні дані | |
ДхШхВ (мм) | 2100 × 800 × 1380 |
Колісна база (мм) | 1360 |
Висота за сидінням (мм) | 820 |
Дорожній просвіт (мм) | 260 |
Суха вага (кг) | 135 |
Об'єм паливного бака (л) | 12,5 |
Максимальна швидкість (км/год) | 130 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Тип | Мотоцикл |
Стан | Новий |
- Ціна: 81 510 ₴