Benelli TNT25 — порівняно недорогий, технічно добре укомплектований і має неабияк гарний дизайн.
TNT25 можна назвати одним з найбільш придатних байків для успішного старту мото життя. Недорогий і легкий мотоцикл, надійний і невибагливий, з гарною керованістю і перегоновими генами в крові він може стати ідеальним першим кроком. Водночас і для досвідчених райдерів він не здасться «дитячим».
Він досить покладаст і спокійний, щоб не бовченя новачка зайвою різкістю, водночас має достатній рівень комфорту для щоденної їзди городе. Однак за своїх параметрів він не набридло через два-три місяці катання. Його потенціалу вистачить дуже на багато і він буквально сам буде підштовхувати пілота до тому, щоб вчитися їздити не тільки в режимі «stop-and-go».
Силовий агрегат — це технологічний 4-клапанний моноциліндр із двома розподілами (DOHC) й електронним уприскуванням палива. Видає 28.2л.с. і 22 Нм. Розподіл потужності та крутного відбувається плавно. Двигуном притаманна цінна риса — еластичність. Зі швидкості приблизно 50 км/год можна прискоритися на п'ятій передачі або торкнутися другої — такі «номери» не викликають «захлібування» й заковтнути мотоцикл не прагне. Завдяки такій властивості немає потреби часто класти коробкою.
Та — кубів небагато, але важливіше саме крутний момент. В цьому питанні «однодулка» завжди краща. Двигун TNT25 видає пристойну потужність на верхах і відмінну тягу в всім діапазоні обертів. Рівна «порошка» тяги є практично з низів і до самих відсіч.
У парі з двигуном працює 6-ступенева КПП — чітка та зрозуміла. Є лампа нейтралі та індикатор увімкненого передавання. Згідно з результатами тест-драйву авторитетного сайту www.autocarindia.com TNT25 долає позначку 60 км/год за 3.56 секунди й інтенсивно розганяється до максимальної швидкості 127 км/год.
Двигун обладнаний системою рідинного охолодження. Радіатор системи завбачливо захований за захисною решіткою.
У спокійному режимі їзди витрата палива падає нижче ніж 3 л/100 км. Чудовий результат для 28-сильного мотоцикла.
Посадка й ергономіка мотоцикла прорахована італійськими інженерами з властивою увагою до деталей. Сидіння дає змогу трохи переміщатися вперед-назад, підніжки знесені вгору та назад, але в помірно кермо формує легкий нахил уперед. Загалом, посадка виходить збита і зібрана, але без напруги. Трикутник «руль-сидень-підніжки» схожий на посадку тривіального японського стриту. Спина пряма, руки витягнуті вперед. Підніжки встановлені досить високо. Те, що потрібно для активної манери їзди та інтенсивного керування мотоциклом у міському потоці.
Сидіння райдера досить велике, щоб зміщуватися ближче до бака під час входу в поворот і відсуватися до його пасажирської частини на прямоміку, лягаючи на бак. 15-літровий бак тішить розвиненими «кишенями», у які зручно чіплятися колінами в поворотах.
Керованість — це не тільки коротка база, невелика вага й гостра кермова колонка, а й жорстка рама, ефективні гальма, гарні шини, що змінюються підвіски. Мотоцикл дуже чутливий і легко пірнає в повороти. 1350 мм колісної бази та приблизно 160 кіло спорядженої ваги означають, що мотоцикл буде здорово рулитися. Набагато веселіше, ніж великі та важкі байки
Перевернута передня вилка та легкий маятник забезпечують Benelli TNT25 чудову керованість.
Переваги вилки перевернутого типу
До того ж на апарат встановлені халяви дискові гальма з гідравлічним приводом. Передній контур гарантує не тільки достатню потужність, але й гарну інформативність. Диск — пелюстковий, плавальний із перфорацією.
Які гальмівні системи вважають за краще під час купівлі мотоцикла.
Байк взуть у чудову «липку» гуму - в стоке встановлені цілком спортивні покришки Metzeler Sportec М5. Ця модель Metzeler ідеально підходять для мінливого літа України зокрема й Європи загалом.
Шасі TNT25 еталонно жорстке: сталева пташина карта та просторовий маятник. Підвіски адекватні для активної їзди асфальтом: без розгойдувань маятника на виході та провалів вилки під час гальмування.
Benelli TNT25 укомплектований помірно широким кермом, який у пробках не створює проблем. Дзеркала: забезпечують гарну оглядовість і мінімізують «мертву зону».
До органів керування не притримаєшся: алюмінієве кермо, зручні кнопки, розташовані, там, де й обожнюєш, м'які важелі гальма та зчеплення. Ручки виготовлені з комфортного для руки матеріалу з гарним рівнем зачіпання.
Цей мотоцикл виправдає всі Ваші очікування, і навіть перевершить їх. Він приємно дивує характеристиками, якістю виготовлення та ціною, але головне — це емоції, які подарує Geon Benelli TNT25 під час їзди.
Сучасний дизайн, потужний і економічний двигун з електронним уприскуванням, чіпка гума Metzeler, ефективні гальма та дуже приваблива ціна, роблять Geon Benelli TnT25 ідеальним кандидатом на роль універсального мотоцикла для щоденного використання.
Benelli TNT25 сумісний щодня генерувати викиди адреналіну в кров.
Безумовно, гарний як міський байк — яскравий, динамічний і дуже керований.
Досить один раз проїхатися, щоб закохатися раз і надовго.
Рама | Сталева просторова рама |
Габаритні розміри | 2080 x 810 x 1125 мм. |
База, мм. | 1400 |
Висота за сидінням, мм. | 78 |
Дорожній просвіт, мм. | 140 |
Суха вага, кг. | 160 |
Двигун | чотиритактний, рідинного охолодження, 4 клапани, 2 розподобали (DOHC) |
— кількість і розташування циліндрів | Моноциліндр |
— робочий об'єм циліндрів | 250 куб.см. (ø61.2 х 72mm) |
— ступінь стиснення | 11.2 : 1 |
Максимальна потужність, к.с. (об./хв) | 28.2 (9000) |
Максимальний крутний момент, Нм (об/хв.) | 22 (7000) |
Об'єм паливного бака | 15 л. |
Система живлення (тип) | Інжектор. Прямий уприск з електронним керуванням. |
Система запуску | Електростартер. |
Система запалювання (тип) | TLI (Бесконтактна, з електронним керуванням.) |
Свічки (маркування) | NGK: СR8E. |
Зчеплення | Многодисковое в масляной ванне |
Коробка передач (марка, тип) | |
— кількість передач | 6 |
Головне передавання (тип, маркування) | ланцюгова. |
Підвіска | |
Передня (описання) | Телескопічна, амортизатори перевернутого типу. 41 мм, хід |
Задній (описання) | Важільна, маятникового типу, з моноамортизатором, хід |
Гальмівні системи | |
Переднє гальмо | плавальний диск 280 мм, армовані шланги, радіальний 4-поршневий супорт-моноблок, |
Заднє гальмо | Однодисковий 240 мм |
Шини | |
— переднє колесо | 110/70-R17 Metzeler Sportec M5 |
— заднє колесо | 150/60-R17 Metzeler Sportec M5 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Benelli |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 124 501,30 ₴