Двигун CB 150СС, на мотоцикл Minsk,Viper, Spark, Forte, Loncin,Geon,Lifan Shineray (з повітряним охолодженням)
14 474,60 ₴
- Під замовлення
- Код: TA9785
Відправка з 06 грудня 2024
+380 (66) 195-45-49
- +380 (67) 339-61-62
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Двигун CB 150СС, на мотоцикл Minsk,Viper 150, Spark, Forte, Loncin, (з повітряним охолодженням)
Двигун СВ 150СС ТАТА на мотоциклі Minsk/Viper 150j (з повітряним охолодженням, бензиновий) – одноциліндровий силовий агрегат об’ємом камери згоряння 149.5 см3. Система ГРМ з верхнім розподільним валом робить мотор більш економічним, дозволяє розвивати великі оберти та зменшує вібрації. Оскільки частота обертання коленвала висока, такий двигун критичний до якості змащення.
Застосування
Мотоциклетні двигуни з повітряним охолодженням зазвичай використовуються в мотоциклах, призначених для круїзерського стилю їзди та спортивного туризму. Вони мають високу продуктивність та можуть досягати високих швидкостей.
Система запалювання CDI робить роботу двигуна більш стійкою та полегшує запуск у холодну пору року. Максимальна потужність двигуна в 11 л.с. досягається при 8000 об/хв, а максимальний момент, що крутить, 10Нм при 7500 об/хв. Запуск за допомогою електростартеру дозволяє комфортно заводити двигун без докладання фізичних зусиль. Двигун обладнаний п’ятиступінчастою коробкою передач з оптимально підібраним передатним числом та ножним перемиканням. Повітряна система охолодження не вимагає додаткового обслуговування і справляється з відведенням тепла від двигуна. Дискове зчеплення дозволяє плавно рушати з місця на початку руху.
Двигун СВ 150СС ТАТА на мотоциклі Minsk/Viper 150j (з повітряним охолодженням, бензиновий) – одноциліндровий силовий агрегат об’ємом камери згоряння 149.5 см3. Система ГРМ з верхнім розподільним валом робить мотор більш економічним, дозволяє розвивати великі оберти та зменшує вібрації. Оскільки частота обертання коленвала висока, такий двигун критичний до якості змащення.
Застосування
Мотоциклетні двигуни з повітряним охолодженням зазвичай використовуються в мотоциклах, призначених для круїзерського стилю їзди та спортивного туризму. Вони мають високу продуктивність та можуть досягати високих швидкостей.
Система запалювання CDI робить роботу двигуна більш стійкою та полегшує запуск у холодну пору року. Максимальна потужність двигуна в 11 л.с. досягається при 8000 об/хв, а максимальний момент, що крутить, 10Нм при 7500 об/хв. Запуск за допомогою електростартеру дозволяє комфортно заводити двигун без докладання фізичних зусиль. Двигун обладнаний п’ятиступінчастою коробкою передач з оптимально підібраним передатним числом та ножним перемиканням. Повітряна система охолодження не вимагає додаткового обслуговування і справляється з відведенням тепла від двигуна. Дискове зчеплення дозволяє плавно рушати з місця на початку руху.
Характеристики
Виробник | Loncin |
Призначення | для мотоциклів |
Тип двигуна | Чотирьохтактний |
Тип палива | Бензин |
Тип охолодження | Повітряне |
Тип запуску | Електростартер/кік-стартер |
Тип зчеплення | Дискове/механіка |
Система змазки | Розбризкування під тиском |
Система запалювання | CDI |
Система подачі палива | Карбюратор |
Особливості | з верхнім розподільним валом та ланцюгом |
Коробка передач | Механічна |
Кількість передач | 5 |
Кількість циліндрів | 1 |
Діаметр поршня, мм | 62 |
Хід поршня, мм | 49.5 |
Об'єм циліндра, куб см | 149.5 |
Максимальний крутний момент, Нм | 10 |
Ступінь стиснення | 9.2:1 |
Вітрата палітра, г/кВт*рік | 354 |
Максимальна потужність (кВт/об/хв) | 9/8000 |
Габарити упаковки, мм | 385 х 355 х 505 |
Вага, кг | 30.5/32.3 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Lifan |
- Ціна: 14 474,60 ₴